بازم عنوان -_-

سلام:)

عید قربان مبارک:)

1-استرس دارم این روزا...بی دلیل...یهو میبینی یه اضطرابی میاد تو جونم...حس میکنم قلبم الان درمیاد و بی حس میشه بدنم...هیچ کاریم نمیتونم بکنم

2-خیلی خیلی وقته نمیتونم حرف بزنم برا کسی...از خودمم فرار میکنم گاهی...حتی برا خودمم نمیگم و پیش خودمم حالمو بیان نمیکنم...خودمو میزنم به اون راه -_-

3-داداشم قول داده اگ خدمتش بیفته شهر خودمون حدود یه تومن میده برا خرید گوشیم:) و از حالا من درحال چرخیدنم برا پیدا کردن گوشی مورد نظر

4-دیشب فیلمinterstellar رو دیدم و هنوز تو جو فیلمم:/ دیشب اسمونو نگاه میکردم حس میکردم تو فیلمم و فضا چند بعدیه و اینا

5-چندین بار اومدم نوشتم و ذخیره کردم و یا پاک کردم و....خیلی خیلی سختم شده بیام یه چیزیو بنویسم!
میم کاف ۶ ۶
خوش فکر
به جای پیدا کردن گوشی، یه کاری کنید خدمت داداشتون بیافته شهرتون!

فیلم های کریستوفر نولان، آدم رو به تفکر وامیدارن

نمیدونم چیکار کنم!شما راهی دارین؟


فیلمای دیگه ازش ندیدم ولی این خیلی خوب بود دیگه

simu lator
عید مبارک:)

عید شما هم مبارک :))

ف. ن
میان ستاره ای فیلم عجیبی بود‌. از دوست داشتنی های منه. لب خند

اره خیلی عجیب و دوسداشتنی!


<اشک آور هم بود بنظرم>خط زدن

حسین ژوان
ای بابا حال و هوای غریبیست
اگه نمیتونین حرف بزنید لااقل بنویسید و نه لزوما برای اینجا!بنویسید نوشتن ادمو اروم میکنه
فیلم های نولان هم همگی قشنگن!

:(

هیچجا نمیتونم بنویسم :`(

Vafa 1192
سلام خانومی 
شبا  و صبحا دم نوش بابونه بخور حالت رو بهتر میکنه 
اگه طعم بابونه رو دوست نداشتی به لیمو قاطیش کن :) 

سلاااام:)

چشم حتما:)
البته اگ تنبلی بذاره

امیر رضا

مطالب خیلی جالبی دارین

لطفا به سایت منم سر بزنید و نظرتونو بگید

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان