شماره نوشت و همه چی نوشت

سلام:)

1-داداشم رفته برای بار nام کچل کرده و اومده خونه کله شو شسته دنبال حوله(هوله) میگرده بعد با خودش میگه هوله نمیخواد و با یه دستمال کاغذی خشکش میکنه و برا خودش میگه موی کچل خوبه راحت شسته میشه راحت خشک میشه و راحت حالت میگیره!

2-از نوشتهای لحظه ای تو تلگرام:

مردی که بچه دوسالشو بخاطر شکستن تی وی اونم اتفاقی شکنجه میده رو باید نابود کرد...تعادل روانی نداره
فک میکنی شکنجش چیه؟؟
آب داغ رو جیشش ریخته...
گریم میاد...
3-امروز بالاخره بعد از چندین وقت با یکی حرف زدم!
چند وقت پیش ازم خواسته بود بهش بگم چمه و پشت گوش انداختم امروز مچمو گرفت و گف همین حالا بنویس برام...نوشتم....(پست رمزدار)
4-خیلی وقت پیش با یه نفر حرف میزدم...از گذشته های دور براش گفتم...از همون موقع ها پیداش نمیشه دیگ...خیلی ناراحت شدم که این همه انرژی گذاشتم برا حرف زدن با کسی که اینقدر بی تفاوت رد شد!
5-فردا معلوم میشه داداشم کجا میفته سربازیش و در اصل معلوم میشه من گوشی میخرم یا نه؟؟!! میارزه امشب تا صب دعا کنم تا صاحب گوشی بشم.نه؟
6-انتخاب واحد با تموم استرساش تقریبا تموم شده!فقط نمیدونم چرا کلاسایی که من گرفتم پر نشدن!!!اگ حذف بشن بازم استرس و مدیرگروه و انتخاب واحد و سیستم گلستان!
7-این چند وقت تو وبای مختلف میخونم که یکی یکی دارن میرن خوابگاه...دوباره میرم برا زندگی نوسانی و مهمون خونه خودمون شدن!!!خوشبختانه مامانم میگه نمیذارمت بری تا بعد محرم و این شده دلیل من برا نرفتن^_^ 
8-به پسرخاله 6سالم  میگم هفته دیگه میرم خوابگاه و دور میشم میگه خب ولش کن نرو...میگم کلاس دارم میگه گولشون بزن نرو...حرف راستو از بچه باید شنید! 
9-این تابستون یکی از دوستای نزدیکم ازدواجید و یکم دیگه هم میره از شهرمون...میشم یه سینگل به تمام معنا دیگه!حتی دوستی ندارم دیگه باهاش برم بیرون!
10- این روزها که هفته ای سه روز میرم ورزش و چهار روز دیگشم پیاده روی یک ساعته...خیلی بهترم حداقل در ظاهر!
11-دیگه نمیخوام از خودم انتظارات زیاد داشته باشم...
+این پست رو چند وقته نوشتم ینی هی میخاستم بنویسم و نمیشد الان اومد بنویسم اینو دیدم ک پیشنویس تکمیلش کردم و الانم انتشار:)
میم کاف ۷ ۲
قالب رضا
سلام
برادرتون بسلامت
شما هم بسلامت
اون ۶ ساله هم بسلامت
سر مادر هم بسلامت
اون دوست ازدواجی هم بسلامت

موفق باشید همگی

سلام


شما هم سلامت و موفق باشین:)

Va hid
1- چقدر منطقی!!
2-دردناکه !!خیلی!!
3- درد و دل !! بگذریم!!
4-حس بی تفاوتی کسی که بهش اعتماد کردیم!!!درد آوره!!!
5-امیدوارم جای خوبی بیفته!!آره به خدا میارزه!!شاید مستجاب شد!
6-کابوس انتخاب واحد!!کابوس بدی است!!
7-عجبا!!
8-راه حل ملا نصرالدین بودا!!!
9-باید عادت کنید!!این رسم روزگاره!!!
10-ورزش که خیلی خوبه!!مداوم باشه البته!!
11-خیلی سخت نگیرید به خودتون!!ایرانه و ایرانی!!
+خوشحالم شدم منتشر کردی!!
++موفق باشید!!
+++دلتون سرشار آرامش!!

1-منطق سربازی و کچلی!

2-هوم:(
3-...
4-اوهوم
5-یکی دو ساعت پیش خبر دار شدیم استان خودمون افتاده^_^
6-فعلا ک رفته مگر اینکه کلاسی حذف بشه
7-
8-^_^
9-اوهوم مجبورم دیگه!
10-علا که یه ماهه میرم حالا ببینم با دانشگاه برنامه چجور میشه
11-

ممنونم شما هم همینطور :))

سلام 110
کلا کچلی چیز خوبیه

خوشحالم که مجبور نیستم تجربش کنم!

مصطفی
۹بحمداله به دوستم هیچکی ج مثبت نمیده

:)))

حالا اینقدم بدجنس نباشین!

حسین ژوان
5.خوبه سربازی میره و یه مرد واقعی بر میگرده البته اینجور میگن!
6.سیستم گلستان یعنی کابوس.چرا اینطوره.
7.خوابگاه خوذگردان که جهنمه البته اینی که من توشم قشنگ حیاط پشتیش میشه سکانس فیلم ترسناک گرفت و بسیار هم گرونه.

5-واقعا همینطوره و قدر داشته هاش رو بیشتر میدونه

6->_<
7-خوشبختانه خوابگاه من تو خود دانشگاست وهزینش متعادله البته هر ترم میبرن بالا! محوطه بزرگ و کوه هایی که اونورمون هست و صدای حیوانات...آره ترسناکه

مردی بنام شقایق ...
سلام

ان شاالله که یه جای خوب و راحت لب مرز سیستان بیفته :)))

شوخی کردم
ان شاالله هر جا صلاحشونه 

درباره سیستم گلستان هم باید عرض کنم مزخرفت ترین سیستمیه که بعد از صد سال هم نمیشه فهمید باید چیکارش کرد!

جا داره بچه های صنعتی اصفهان تا ابد شرمنده ی صادرات این سیستم به سایر دانشگاه های کشور باشن :(((

سلام:)


افتاده استان خودمون:)مسئله اینه خودمونم مرزیم!


خوبه صنعتی اصفهانی نشدیم:)

orangy blu
منم بعضی وقتا به سرم میزنه برم کچل کنم خودمو D:
خیلی راحت تره XD

من خودم کچل نمیکنم ولی در حد پسرا کوتاه میکنم و بعدش پشیمون میشم!

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان