توهم زلزله بعد از زلزله!

زنداییم ساعت 15:06دیروز این پیاما رو تو گروه خانوادگی گذاشت:

زلزله اومددددد
بزنین بیرون
ننه میگه وعلی
من نفهمیدم



پیامای داییم چند ساعت بعدش:

علت زلزله بعد ظهری که طیبه گفت ...
گوشی مادرم رو ویبره بود .زیر بالشت بوده ..یهو گوشی زنگ میخوره .مادرم خواب بوده داد میزنه زلزله.طیبه هم الفرار.

ماجراهایی داریم با زلزله!!!تو خوابگاه که موتور خونه روشن میشه همه میریزن بیرون!!!
میم کاف ۳ ۲
پسر مشرقی
دچار فوبیای زلزله شدید و طبیعیه!

آره بعد زلزله من خودم میترسیدم تنها باشم کلا حس میکردم الانه زلزله بیاد>_<

هَشْتْ حَرْفى
من با توجه به سابقه ی درخشان جون دوستیم ، احتمالا هنوزم شبا تو پارک میخوابیدم :)) 

شما دیگه خیلی میترسین:)

خداروشکر این جایی که من هستم جو آروم شده ولی بعضی جاها هنوز درگیرن با پس لرزه

هَشْتْ حَرْفى
مزاح بود :)

:)

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان