استرس

این روزا تنها چیزی که از زندگی میفهمم و حس میکنم استرسه...
اونقدر دارم استرس تحمل میکنم که شبا خوابم نمیبره تا دیر وقت...هی فکر میکنم و هی استرس و استرس و استرس...
تا دوهفته دیگه هم وضعیتم همینه مطمئنا....

دارم کم میارم...
برام دعا کنید...خیلی زیاد...
میم کاف ۳ ۳
خونه مادری
سلام
الا به ذکر الله تطمئن القلوب

سلام

خیلی ممنونم بابت نوشتن این جمله قشنگ:)
برام دعا کنید

پسر مشرقی
اوووف.
من یه خورده از استرسم کم شده ولی خب هنوزم زیاده. این چند وقت اخیر که نگو...
خوب می فهممت چی می گی...

تقریبا چهار روزه بطرز دیوانه کننده ای استرس دارم...


برام دعا کن پسر مشرقی

مهدی رنجبر
ایشالا درست میشه. به قول معروف هر اتفاقی هم بیفته تو زندگیمون هرچقدرم بنظرمون مهم و بزرگ باشه جمله ی این نیز بگذرد در موردش صدق میکنه... 

ان شالله


این جمله مث آب یخ رو آتیش آدمو آروم میکنه

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان