کودکِ خوشحال درون:)

چشمام قلبیه
ذوق کردم شدید
قلبم تند تند میزد

فهمیدم هنوز اون مریم کوچولوی لپ دار هستش:)
خرسی خریدم😍😍😍
دختره
پیشنهاد اسم بدین:)
هنوز یک ساعت نشده داشتنش
بعدا عکسشو میذارم

+ممنون از اون دوست خیلی خوش قول و مهربون و دلسوزم😜😜😜💚💚💚
++بهترین کادو عمرم رو بهم دادیا!!!

خرسی

میم کاف ۷ ۶
خونه مادری
چشمام قلبیه یعنی چی؟

😍این شکلی 

وقتی بقیه نگام کنن دو تا قلب میبینن از بس ذوق کردم😍

جناب دچار
اسمشو بذارید


میم کاف! :)

اگ اسم خودم مریم نبود قطعا اسمش میشد مریم:)

جناب دچار
اسمشو بذار با تو عسلم بی تو کسلم ! :)

:)))

چقد طولانی

آقای سین
اسمشو بذارید مریم ۲

عددش رو کسی اشتباه بگه با یه خرس مواجه میشه 😊

آقای سین
دیگه شانسشه! میخواد دقت کنه که مشکل به وجود نیاد!


خرسوله هم میتونید بذاریدش!

خرسوله ندوست!

ابوالفضل ...
سخته اسم پیشنهاد دادن. حالا بگذار فکر کنم!

باشه دوستم:)

آسـوکـآ آآ
من هیچوقت عروسکام اسم نداشتن!
چقدر جالبه که با اسم دادن بهش در واقع بهش جون میدین :)

مال منم هنوز براش اسم نذاشتم!

فقط دختر داییم بهش میگه خُرسی منم بهش همینو میگم:)

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان