تبریک عروسی

اونقدی عروسی نرفتیم قاطی کردم!
امروز به عروس که تبریک گفتم مامان داماد کنارش بود بهش دست دادم و گفتم قبول بو(ینی قبول باشه)!!!!!
میم کاف ۷ ۵
ابوالفضل ;)
چی قبول باشه؟!!!

ازدواجشون:))))

از این دید میشه نگاه کرد که ازدواج و نصف دین و اینا!

خوش فکر
:)
این تازه خوبه، من یه بار به مهمونمون گفتم زحمت دادین D:

اینو تجربه نکردم ولی با این اوضاع تجربه خواهم کرد!!

آقای سین
خوب شد نگفتین خدا رحمت کنه :))

اره واقعا 

اون جور دیگه فکنم شوتم میکردن بیرون:(

mostafa rb
از شما هم قبول باشه
یا قبول حق 
یا تقبل الله 
یا .....
:)))

:)))

میم . الف
😂😂😂قبول باشه!😂😂😂

:)))


Vafa 1192
:)))))) عزیززززم
پیییش مییییاد 😂

:)))

من زیاد برام پیش میاد دیگه!
یه بار نذری بردم برا همسایه مون من بهش گفتم قبول باشه!

خونه مادری
مادر داماد با گوشه ی چشمش نگاه نکررد و دست راستش رو کمی بالا نیاورد:)

نوچ:)

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان