قرعه کشی

ساعت ده شب بود.رفته بودم پایین پیش دو تا از دوستام تو محوطه بودم که یکیشون گفت برا قرعه کشی اسم نوشته بودی؟گفتم اره گفت قرعه کشی کردن .پیش خودم گفتم اسم من که در نمیاد!
گفت دختری که تو امورفرهنگی کار میکنه تو سرپرستیه بیا بریم بپرسیم ازش...رفتیم پرسیدم...
باورت میشه مریم؟اسمت تو قرعه کشی بین هزار نفر یا بیشتر درومده برا مشهد...برا حرم امام رضا...
باورت میشه مریم؟خیلی خیلی وقته که با یاد زیارت رفتن بغض میکنی و میری تو نت سرچ میزنی حرم امام رضا...و الان میری...
مریم باورت میشه؟دلت زیارت میخواست ولی به کسی نمیگفتی...
یادت میاد یه بار به یکی گفتی دلت زیارت میخاد و چپ چپ نگات کرد ...و بعد گفت تو نمازاتو بخون اول...

میدونم 40روز مونده تا حرکت و تا اون موقع خیلی اتفاقا میتونه بیفته ولی کاش برم...
میشه دعا کنید برام؟

میم کاف ۱۴ ۱۴
ف. ن
ان‌شاء‌الله می‌ری. لب‌خند
پیشاپیش زیارتتم قبول باشه. 

ان شالله:)

ممنونم:))

simu lator
چه خوب:)
امیدوارم به همه آرزوهات برسی

اره خیلی خوبه


مرسی:)

حاج مهدی
الان دیگه شما باید دعا کنی برای ما! :)

اول شما دعا کنید من برم :)

وقتی رفتم چشم

دُچـــار ..
خوش به سعادتت..
دلم لرزید

خوش به سعادت شما که دلت میلرزه با اسم امام رضا :)

ان شالله که میری

صدرا ارجمند
مبارکه :)
وقتی امام رضا بطلبه دیگه دعای منو میخوای چیکار؟ ;-)
التماس دعا ....

ممنون^_^

 اخه میترسم چیزی بشه و نشه برم
باشه:)

Vafa 1192
التماس دعا خانومی

چشم:)

آسـوکـآ آآ
حتما میری
من این حس رو درک کردم
تو 17 سالگی وقتی ندونسته اسمم رو واسه عمره دانش آموزی فرستاده بودن
دلم لرزید
رفتی مارو دعا کنیا :)

ان شالله:)

چشم حتما:)

Os fur
با نیت برید
ان شالله دست پرمی گردید

ممنون گفتین

ان شالله

آوو کادو
پیشاپیش زیارت قبول :-)

ممنونم:)))

هایـ تن
رفتنتون قطعی شد یا منم دست به دعا بردارم؟ 
بعد من چهار سال لیسانسم رو مشهد بودم (آیکون دماغ سوخته)

شنبه قطعی میشه ان شالله:)

چه خوشبحالتون بوده!!!
من اگر بخوام شهری باشم که حرم ائمه اونجا باشه کربلا و نجف خیلی نزدیکتره برام:)

هایـ تن
ان شالله،
از لحاظ روحی روانی نزدیکتره یعنی؟
حالا بدشانسی تو سانفرانسیسکو حرم نداریم :)

مسافتی نزدیکتره:)

آخ چ خوب میشد^_^

شب گرد
به به ایشالا می‌رید..
خوش بگذره :-)

ان شالله

ممنونم:)

sina S.M
چرا دیگه نمینویسی ؟؟ 

راحت نیستم دیگه

سربازِ روزِ نهم
زیارت قبول

ممنون:)

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان