کاش دوباره ببینمش

چهارشنبه صبح ساعت ده و نیم تا نزدیکاری نگهبانی رفتم و بعد دیدم گوشیمو جا گذاشتم و برگشتن وبرداشتنش!
چهارشنبه ظهر از سالن مطالعه فنی قصد کردم برم سلف
رفتم سلف ناهارمو خوردم و بعدش فهمیدم گوشیم نیست!رفتم دانشکده و دیدم دست دوستامه !ظاهرا رو میزی که بساطم پهن بوده قبل رفتن همه رو جم کردم الی گوشی!
امروز ظهر میخواستم برم کلاس زبان و رفتم...نصف جاده بین خوابگاه تا در اصلی رو هم رفتم و بعد دیدم هیچ هیچ پولی همراهم نیست!فقط کارت عابری بود که مقدارش اونقد نبود برا خرید رفتن بعدش
بدوبدو برگشتم و کیف پولمو برداشتم!

چقد یادم میره اخه!هرچقدم چک میکنم همه چی باشه باز ی چیزی جا میذارم:(

+فردا عصر شروع یک هفته تنهاییه!
++هم اتاقی یه موضوع شخصی که من پنهون کرده بودمش رو امشب فهمید!
+++امروز سرکلاس زبانم یکی از آقایون انگار جزو این گروه هاییه که میزنن شهرو داغون میکنن و اینا بعد میگف امشب قراره یه منطقه دیگه رو بزنیم(انگار یکی از بانکاش رو میخواستن بزنن)!تا حالا فکنم سه تا منطقه شهر شده!
++++لبتاب عزیزم فردا راهیه و مسافر...کاش هیشکی ازش استفاده نکنه تا خودم میرم ولی میدونم دست کم پسرخاله جوجم یه دست باهاش بازی میکنه!برام عجیبه که من واقعا به لبتابم وابستم!دلم نمیاد بره ولی مجبورم !
+++++غروب تو اتوبوس بودم و وسط اتوبوس یه سری خرت و پرت و آشغال بود یکم بعدش یه پیرمردی اومد کم کم جمشون کرد و تو دستش گرفتشون که پیاده شه...نگاش میکردم همینطور صورتشو نگاه میکردم ولی اون حواسش نبود
موقع پیاده شدن ازم خدافظی کرد...نمیدونم چرا اما دلتنگشم...دلتنگ اون خدافظی که گفت بدون اینکه همکلام شده باشیم...کاش دوباره ببینمش
میم کاف ۴ ۶
هیچِ هیچ
کاش دوباره ببینیش...

هوم:(

حسین ژوان
خدا چه معظلی شده این جا گذاشتن چیز میزا.
کنار هم باشن چیزا مثل کیف پول و کارت بانک و کارت دانشجویی تو کیف اصلی باشن.
منم یبار تو چهارسال کارشناسی ترم اخر به همکلاسیم گفتم سلام...فقط یباررر.
البته دلتنگش نیستم اما چرا گفتم سلام خودمم نمیدونم:-( 

امیدوارم این فراموشیم کار دستم نده و امتحانامو یادم نره لاقل!


نمیدونم دلیل اون پیرمرد چی بود

عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
کاش...

کاش...

Vafa 1192

یه پیرمرد ,شاید کم سواد حتی , اونقدر شعور داره ,انسانیت داره ,که آدم حیفش میاد از این ادمها کم باشه تو دنیا . کاش خدا به جای هر صدتا از اون هم کلاسی زبانت -که احتمالا خودمتفکر پنداری هم داره - یکی از این پیرمرد ها بده به دنیا .

جنسش کم یاب بود اون پیرمرد...

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان