پیاده روی

وقتی تو یه روز هشت کیلومتر پیاده روی میکنم و به همه میگم میخوام ورزش کنم دروغ میگم!من یه چیزیم هست!
همه فکرامو و عصبانیتمو از کله ام میندازم پایین و میشه تند تند راه رفتن...میشه دوییدن
جسمم خسته شده ولی هنوز جا دارم بدوام...

میم کاف ۹ ۸
آقای سین
خب ورزش هم یکی از راه حل هایی هست برای کسایی که یه چیزیشون هست!
و حتی ورزش میکنن خیلیا که یه چیزیشون نشه!

پس دروغ نمیگید! ورزش میکنید :))

اینم حرفیه:)

هایـ تن
باید با یه نفر دیگه که یه چیزیش شده مسابقه دو بذارین ببینین کی بیشتر چیزیش شده ☺

اینم میشه 

ابوالفضل ...
روش خوبیه برای آرامش اعصاب...

اره خوبه 

امیدوارم تاثیرشو از دست نده

آسـوکـآ آآ
اوهوم
یه چیزی هست...

اوهوم...

مهاجر ..
با توجه به کیلومترش چیز کوچیکیم نیست گویا!

اوهوم.همینطوره

Vafa 1192
تاثیر داره؟ من وقتی اعصابم خورده وقتی داغونم هیچی آرومم نمیکنه 

آره بنظرم میتونه تاثیر داشته باشه

گلشیفته را
من وقتی اینطوری ام غذا میخورم . خوشبحالت!

من گاهی هم این شکلی میشم!دو برابر میخورم

آقای رایمون
باز خوبه . روش سالمیه

اره خب سالمه:)

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان